7-9 років
Основна місія — розвиток логічного мислення і творчих здібностей дитини. Надати дітям можливість і спосіб реалізації своїх фантазій і рішення задач в сучасному Hi-Tech світі.
Задача — допомогти учневі створити набір корисних програм, а також створити власну комп’ютерну гру на базі візуальної об’єктно-орієнтованого середовища Scratch.
9-14 років
Основна місія — дати учневі можливість реалізувати свої фантазії в конкретних образах, словах і малюнках і навчити його донести їх до інших людей так, щоб в них повірили.
Задача — допомогти учневі створити власну комп’ютерну гру на базі конструктора двовимірних ігор для Windows Construct2.
9-12 років
13-16 років
Основна місія — розвинути творчі здібності дитини та познайомити з усіма етапами створення відеороликів.
Задача — навчити працювати з відеокамерою, світлом і звуком, допомогти створити свій власний ролик.
10-14 років
Основна місія — розвинути логічне мислення і творчі здібності дитини. А також ознайомити з сучасними технологіями програмування і дати уявлення про майбутню професію.
Задача — допомогти учневі створити набір корисних програм, а також створити власну комп’ютерну гру на базі візуальної об’єктно-орієнтованого середовища Python.
12- 16 років
Основна місія — розвинути творчі здібності та фантазії дитини. А також ознайомити з принципами колористики, правильного поєднання кольорів і законами композиції.
Задача — допомогти учневі створити набір ексклюзивних зображень, а також познайомити з найпотужнішим арсеналом засобів обробки і ретушування зображень на базі графічних редакторів.
12-15 років
Основна місія — навчити ефективно і швидко вирішувати завдання, використовуючи отримані знання алгоритмів, структур даних і концепцій абстракції і успішно управляти процесом розробки та презентації власного проекту.
Задача — допомогти учневі почати впевнено програмувати на C, PHP, JavaScript і працювати з SQL, HTML і CSS.
12-16 років
Основна місія — створення у дітей базових понять про тривимірному моделюванні та підтримка творчого інтересу за допомогою практичних занять з моделювання та анімації найпростіших персонажів.
Задача— познайомити і навчити дитину працювати з основними інструментами комп’ютерної графіки, навчити створювати власні моделі під ігрові тривимірні движки.
12-15 років
Основна місія — знайомство із середовищем розробки Unity. Вироблення базових умінь для створення тривимірних ігор (основи дизайну рівнів, створення ігрового меню, використання спецефектів в ігровому оточенні тощо).
Задача — створення fps-ігри на основі моделей наданих ігровим движком. Розуміння азів ігровий логіки.
12-15 років
Основна місія — розвинути творчі здібності та фантазії дитини, познайомити з основними принципами маркетингу, брендування та аналізу даних в соціальних мережах.
Задача — в процесі навчання кожна дитина створить власне портфоліо своїх робіт.